DENİZ KAYRA

>BU DA ET SOTEM

Posted on: 07 Nisan 2010

>

12 Yanıt to ">BU DA ET SOTEM"

>Selam ellerinize saglik aramiza hos geldiniz sefa getirdiniz sevgiler

>merhaba sizin takipçinizim bundan sonra elinize sağlık et sote harikagörüşmek üzere sevgiler

>merhaba adaşım:)) deniz ben kalpkurabiye yani:)) bırakmış olduğun yorum için çok teşekkür ederimm:)) herzamna beklerim ve gelirim canımm.. sevgiler..

>bloğun hayırlı olsun canım.İzlemeye aldım.Yeniliklerin bol olsujn inşallah.Diğer bloglarıma da bekliyorum seni!www.ecenurdulger.com(kızımın sitesi)http://ikincielpazar-mine.blogspot.com/(satış bloğum)

>Canım valla senin sayfan benden daha güzel oldu,güle güle kullan bitanem….

>Denizcim kusura bakma canım sayfanı yaptıktan sonra tekrar dönüp bakamamıştım biraz karışıklık olmuş ama düzelttim,umarım bunu da beğenirsin…Yazılarının altına etiket yazmalısın,ben düzenledim onlarıda mesela yemeklerim,örgülerim,dantellerim gibi…Yazı yazdığın bölümün altında beyaz bir çubuk var oraya yaz veya yanında tümünü görüntüleye bas hangisi uygunsa tıkla…iYİ GECELER..

>dENİZ ŞİMDİ BAKARMISIN BLUGUM NASIL OLMUŞ?

>Denizcim sence bumu yoksa ilk halimi karar veremiyorum…Senin blogu lila-mor tonlarında yaparım okey…

>Sayfan gayet güzel olmuş,güle güle kullan…

>Mesaj kutusu içinde benim mesaj kutumun altında c-box yazan yere tıkla ve üye ol ordan verilecek kodu kopyala ve yerleşimden gadget ekleye gir…html ekleye tıkla oraya yapıştır….Bye….

>Merhaba canim, bloguma ugradigin icin ve izliycim oldugun icin tesekkür ederim:))Bende sizi hemen takipe aliyorum:)))Ellerine saglik cok nefis olmus…Mutlu haftasonlari

>merhaba canım bırakmış olduğun yorum için teşekkürler et sote çok güzel görünüyor ellerine sağlık her zaman beklerim sevgiler

Bir Cevap Yazın

    • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
    • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
    • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

    Kategoriler

    Arşivler

    Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Diğer 31 takipçiye katılın

    Nisan 2010
    P S Ç P C C P
        May »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  

    ARTMODEL

    ELSE SİLVER

    NEVRESİM DÜNYASI

    NOVABAZAR

    DEPPOCENTER

    İZİWASH

    ARTEHOME

