DENİZ KAYRA

>PEYNİRLİ POĞAÇA

Posted on: 22 Nisan 2010

>

KISMETSE BU AKŞAM MERKEZE İNİNCE KENDİ EVİMİZDE KALACAĞIZ..HENÜZ DOĞALGAZIMIZ OLMADIĞI İÇİN BENDE YARIN SABAH KAHVALTI İÇİN BU POĞAÇALARI YAPTIM..
MALZEMELER:
2 YUMURTA(1 YUMURTA SARISINI AYIR)
3 YEMEK KAŞIĞI TEREYAĞ
YARIM SU BARDAĞI SIVIYAĞ
1 SU BARDAĞI YOĞURT
1 PAKET KABARTMA TOZU
ALDIĞI KADAR UN
1 ÇAY KAŞIĞI TUZ
İÇİ İÇİN:PEYNİR VE MAYDANOZ
YAPILIŞI
BÜTÜN MALZEMELER KARIŞTIRIP YUMUŞAK BİR HAMUR ELDE EDİN.YUVARLAK PARÇALAR HALİNDE ELİMİZE ALIP İÇİNE HAZIRLADIĞIMIZ PEYNİRLİ HARÇTAN KOYUN.ÜZERİNE YUMURTA SARISI SÜRÜP 180 DRC.ÖNCEDEN ISITILMIŞ FIRINDA PİŞİRİN.
AFİYET OLSUN…

9 Yanıt to ">PEYNİRLİ POĞAÇA"

>Ellerine sağlık Denizcim,afiyet olsun sizlere…kayrayı öpüyorum…

>selam.ellerinize sağlık… Benim poğaçalarım nedense güzel olmuyor ya hu🙂 elimden mi tariflerimden mi bilemiyorum.deneyeceğim, inşAllah bu sefer güzel olur🙂

>eline sağlık canım nefis olmuş

>ne güzel görünüyor ellerine sağlık canım güzel bir pazar diliyorum sevgiler

>Harika gorunuyorlar.Ellerine saglik cnaim.SevgilerSefa

>Olá;Peynirli Pogaça hummmmmDelicia! Maravilhoso hummmVou te seguir Blog.Vem para o BRAZIL gastronomia gourmet!www.pecadosdamesa.com.br

>selam arkadaşım.geçen hafta talihsiz bir olay sonucu tüm bloglarım silindi.bende http://beyazsepet.blogspot.com/adresine yarışmamı koyarak en baştan başladım.tüm arkadaşlarımı bulup izlemeye alıyorum senide yeni sayfama beklerim artık. kolay gelsin bu arada arkadaşım.

>Denizcim merhaba hemen iadeyi ziyarete geldim.Sende Bursadaymışsın poğaçan harika ellerine sağlık öpüyorum…

>ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlardı dayanamadım bende denedim sonuçsa süperdi izin verirseniz bloğumdada paylaşmak isterim yaptığım poğaçaları

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Nisan 2010
P S Ç P C C P
    May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

