DENİZ KAYRA

>SONUNDA BENDE MİM’LENDİM YAŞASIN

Posted on: 21 Haziran 2010

>Hep beni de biri mim lese artık diyordum sonunda oldu işte..

Felsefem:Kendine yapılmasını istemediğin hiç birşeyi başkasına yapma…
Hayat: İlk ve son nefes…
Çocukluk: Masumiyet..
Güneş:Huzur..
Gözler :Herşeyi anlatan gözlükler..
Yıldızlar:Hayal etmek…
Güzellik:Anne olunca içimin dolduğu duygu…
Sevgi: Paylaştıkça artan,hiç eksilmeyen…
Aşk:İşte bu oğlum KAYRA‘m
Müzik: Gözlerimi kapatığımda dalıp uzaklara götüren ezgiler…
Dost:Edinilmesi çok zor…Bulunca kıymetini bilmek lazım..
Para:Yaşamak için gerekli…
Zaman: durdurulamayn tek şey..
Erkekler: Diğer yarım eşim..
Savaş: Keşke hiç olmazsa..
Ağlamak:Üzüldüğüm zaman beni rahatlatan tek şey…
Deniz:Dinlenmek…Tatil…
Ayna:Her zaman bakmak lazım…
Hayal:Çocukken çok kurduğum ama yaşam kavgasında kaybolan hisler…

  ŞİMDİ DE BENİM MİM LEME ZAMANIM..UMARIM YAZDIĞIM ARKADAŞLARIMI BENDEN ÖNCE MİM LEYEN YOKTUR..
1.TATESAL
2.SENA ÇEYİZ
3.NEŞELİ GÜNLER
4.MANDALİNA ÇIKMAZI
5.ŞEHNAZCA
6.DERYAYLA
7.BİR DUT MASALI
8.TAZE NANE

5 Yanıt to ">SONUNDA BENDE MİM’LENDİM YAŞASIN"

>Ah canımcım ya en öncede beni mimlermiş sağol bitanem…Seni bu sorularla biraz biraz tanımaya başladım ama birde resmini görmek isterim yüzünü görmek daha iyi olacak…Sevgiler….Yeni teman süper olmuş harika…

>ne güzel birkaç kelimeyle aklına gelenleri yazmışsın. keşke ben de uzatmamayı başarabilsem :))

>Kendini çok hoş tanımlamışsın,sevgilerrrrr…..

>Selamlar canım, bundan sonra;http://hobibox.blogspot.com/adresindeyim, beni buradan izlemeye alırsan çok sevinirim. Google ın bitmek bilmeyen sorunları yüzünden, taşınma gereği duydum, umarım beni burada da yalnız bıralmazsınız. Sevgilerhobibox (Afet Ergü)

>hımmm güzel cevaplaaaar

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Haziran 2010
P S Ç P C C P
« May   Tem »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

