DENİZ KAYRA

>Blogger e imza ekleme

Posted on: 05 Ekim 2010

>

Blogları gezinirken imza keşfettim desem..Bir arkadaşımız anlatmışta nasıl yapıldığını sağolsun..İmza eklemek isteyenler buraya   TIK TIK TIK

3 Yanıt to ">Blogger e imza ekleme"

>İmzan hayırlı olsun canım, imzayı alırken 4. aşamada arka fon rengini değiştirebiliyorsun genelde bloglar beyaz sayfayı tercih ettikleri için yazmadım ama senin bloğun renkli olduğu için yazmayı uygun gördüm, aklında bulunsun…

>çok teşekkürler bende onu nasıl yaparım diye düşünüyordum acemiyim daha

>canım merhaba hep merak etmişimdir pastanedeki poğaçaların nasıl yapıldığını kokusu,tadı hep farklı olur bu tarifi deniycem eline sağlık.

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Ağu   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

