DENİZ KAYRA

>kısır

Posted on: 15 Ekim 2010

>

Ne zamandır kısır istiyordum ama bir türlü fırsatım olmamıştı.Sonunda yaptım ama..İşte malzemeler:
2yemek kaşığı domates salçası
yarım demet maydanoz
5-6 dal taze soğan
kırmızı lahana
2 su bardağı ince bulgur
1yemek kaşığı pul biber
1tatlı kaşı tuzyarım çay bardağı zeytinyağı
1limo suyu
nar ekşisi
5-6 yaprak marul
Hazırlama aşamasını anlatmama gerek yok sanırım..herkes biliyordur.
Afiyet olsun..

3 Yanıt to ">kısır"

>yanına da turşu veya bol tuzlu bir ayran oldumu harika olur.ellerine saglık.

>Kısıra hayır demek imkansız:)Afiyet,bal,şeker olsunSevgi ve selamlarımla

>bende kısıra bayılırım nedense çok severim ne zaman olsa patlayana kadar yerim heralde bende genelde hep bu şekilde yapıyorum ama içine salata turşusuda minik minik doğruyorum

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Ağu   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

