DENİZ KAYRA

>BURSA BLOG YAZARLARI BULUŞMASI

Posted on: 07 Kasım 2010

>

 Bursa blog yazarları buluşması 6 Kasım’da Annemineli sayesinde gerçekleşti.Bu benim herkesle ilk tanışmam oldu ve inanılmaz güzel geçen bir buluşma idi..Sponsorumuz olan Ağaçkakan Mutfak ve Becel‘lede buradan teşekkürlerimi iletiyorum..

 İstanbul’dan bu buluşma için gelen;http://kuzinedekizaranekmek.blogspot.com/
                                                    http://sagliklimutfak.blogspot.com/
                                                    http://benhurum.blogspot.com/
  http://oruk.blogcu.com/ arkadaşımızda Ankara’dan aramıza katıldı.
arkadaşlarımada çok teşekkür ediyorum.Ayaklarınıza sağlık geldiğiniz için..Gerçekten çok güzel bir gün geçirdik..

Ve gönülcelezzetler arkadaşımızın kahve hediyesi içinde teşekkür ediyorum.

 Becel’e bizim için hazırladığı hediyeler ve kalp yaşımızı ölçtüğü içinde teşekkürler..

11 Yanıt to ">BURSA BLOG YAZARLARI BULUŞMASI"

>Çok güzel bir gündü gerçekten,ben de sana teşekkür ediyorum beni blogcu yaptığın için.🙂

>Rica ederim ne demek arkadaşım..Gerçekten çok ama çok güzel bir gündü başka etkinliklerde buluşuruz umarım tekrar..

>Ne güzel bir gün olmuş her gününüz böyle olsun.Sevgiler.

>sa.Blogunuz hayırlı olsun.ziyaretiniz için teşekür edrim sevgiler…A.E.O

>çok güzel birgündü ben çok keyif aldım sonrasında işe gimek pek iyi değildi ama ne yapalım.hayırlı haftalar.

>hepimiz için çok güzel bir gündü. tanıştığımıza çok sevindim.tekrar görüşmek dileğiyle.sevgiler.

>ne güzel .ben böyle bir buluşmaya rüyamda katılırım sanırım.harika bir gün olmuştur eminim

>İstanbul'a da bekleriz efendim. Bu arada buluşmanın fotoğraflarına buradan ulaşabilirsiniz: http://www.flickr.com/photos/48234289@N04/5159564668/

>İstanbul'a da bekleriz efendim. Bu arada buluşmanın fotoğraflarına buradan ulaşabilirsiniz: http://www.flickr.com/photos/48234289@N04/5159564668/

>Harika bir gündü büyük zevk aldım…Yenileride olur inşallah…Kahveyi keyifle tüketin arkadaşım…Sevgiler…www.gonuluncelezzetler.com

>ne hoş bir etkinlik bu. kadınların blog dayanışması çok güçlü. çok güzel bir şey bu.

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

