DENİZ KAYRA

>APOLLET ÇALIŞMAM

Posted on: 09 Kasım 2010

>

Bu aralar çok moda olan apolletleri çok beğeniyorum.yazın aldığım bir tişörtümde vardı .Bende onu siyah kazağıma diktim çok da güzel oldu bence.Böylece apollt modasına bende uymuş oldum..Sizde aldığınız apolleti kıyafetinize dikerek yeni bir kıyafet edinmiş olabilirsiniz..Bu acemi olarak ilk çalışmam sayılır.Şu kpss sınavım bitsin devamı gelecek ..

6 Yanıt to ">APOLLET ÇALIŞMAM"

>çok güzel olmuş çok şık duruyor.iyi günlerde kullanın.

>Çok hoş olmuş, kazağada ayrı bir hava katmış.Ellerine sağlık.

>Çok güzel olmuş,ellerine sağlık.🙂

>Çok yakışmış önemli olan yapmaya karar vermek gerisi gelir.Elinize sağlık.

>Çok yakışmış önemli olan yapmaya karar vermek gerisi gelir.Elinize sağlık.

>Ellerine sağlık canım..Bayılıyorum apolletli herşeye

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

