DENİZ KAYRA

>ÜZÜMLÜ KEK

Posted on: 11 Kasım 2010

>

MALZEMELER
3su bardağı un
1,5su bardağı şeker
3yumurta
1/2 su bardağı sıvıyağ
1su bardağı süt veya yoğurt
1 paket vanilya
1paket k.tozu
1tatlı kaşıpı mahlep
kuru üzüm
YAPILIŞI
Yumurta ve şekeri iyice çırptıktan sonra diğer malzemeleride ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.Kuru üzümleri yapışmasın diye biraz unlayıp kekin içine atıp karıştırıyoruz.Daha önceden ısıtılmış 180 drc fırında 45 dk.pişiriyoruz.
Afiyet olsun..

10 Yanıt to ">ÜZÜMLÜ KEK"

>canım ellerine sağlık harika görünüyor keki çok sverim.bir dilim aldım ve kaçtım.

>afiyet olsun canım..

>Canım ellerine sağlık üzümlü kekebayılırım öpüyorum.

>deniz hanım ellerinize sağlık afiyet bal olsun

>Kek süper görünüyor ellerine sağlık.

>Harika görünüyor gerçekten,ellerine sağlık.

>Harika görünüyor gerçekten,ellerine sağlık.

>ellerine sağlık süper görünüyor kek canım

>Kek süper görünüyor ellerine emeğine sağlık bayramın mübarek olsun toprağım Bursayı benim içinde doya doya yaşa sevgiler

>gece gece acıktım şimdi. ne güzel fotoğraflamışsınız. evde brownie vardı gidip yiyeyim bari. şimdi kek yapması zor🙂

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

