DENİZ KAYRA

>ÖDÜLÜM

Posted on: 30 Kasım 2010

>

Blogdünyasında bu ikinci ödülüm oldu.Bu ödülü bana layık gören arkadaşım EMEL e teşekkürlerimi sunuyorum..Bende bu ödülü ;
arkadaşlarıma gönderiyorum..

8 Yanıt to ">ÖDÜLÜM"

>Heeeey yaşasınn oscar goes to neslinnce olmuuş. Teşekkürü borç bilir öperim.

>hayırlı olsuuuun. kutluuu olsuuun.:)çok da teşekkür ederim.:)daha cuma günü 3 kişiden ödül, 2 kişiden mim almıştım.dün bir tane daha aldım. bugün de sizden:))) ödüller, mimler günleri. yıl sonu geliyor ya. ondan herhalde.daha birbirimizi çoook mimleriz.ben de girmiştim sitenize az önce ama bu post yoktu.herhalde bana vernel verecek demiştim. :))) mersiiiii :)))))ve çok kutluyoruuum :)))

>teşekkür ederim canım çok incesin:)

>Ödülün için tebrik ederim seni.Daha nice ödüllere inşallah.

>Ödülü hayırlı olsun canım. Nice ödüllere inşallah..

>Ödülün için tebrik ederim ,sagl….caniiimmmmmm

>bir kez daha teşekkür etmek istedim.nice ödül mutluluklarını birlikte paylaşmak dileğiyle🙂

>Canım ödülün hayırlı olsun… Benide bu ödüle lauık gördüğün için çok teşekkür ederim… Sevgilerimle… Not: bendemi dağıtacağım yoksa sadece alıyormuyum??

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

