DENİZ KAYRA

ALTINÇİLEKMARKETİM İLE YAZA FORMDA GİRECEKSİNİZ(28MART-29 NİSAN)

Posted on: 28 Mart 2011

Hep merak ettiğim ve kullanmak istediğim bir üründü:))

Altın Çilek Kapsül ‘ü kilo verme süreci içersinde sağlığınızı bozmadan, vücudun dengesini yitirmeden kilo verimi sağlamaya yardımcı bir besin takviyesidir.

Altın Çilek Kapsül ‘ü zayıflamanın yanı sıra bir çok faydası bulunan Altın Çilek Meyvesinin özünden imal edilmiştir.

Altın Çilek Kapsül, kilo alımını engelleme ve güçlü bir antioksidan olma yönünden de size fayda sağlayacak bir üründür. Ayrıca altın çilek kapsül risk altında olan kişilerde kilo artışını önlemeye yardımcı olan bitkisel bir karışımdır.

İçeriğinde bulunan vitamin ve mineraller sayesinde Özel olarak geliştirilen Altın Çilek Kapsülleri Formülü ile size kilo verdirirken sağlığınızı da korumaya yardımcı olur.

 Altın Çilek
• Ginkgo Biloba
• Yeşil Çay
• Biberiye
• Çörek Otu
• Pelin Otu
• Hibiscus
• Tarçın

Altın Çilek Meyvesi özünde bulunan C,B1,B2,B3 ve karoten gibi vitamin ve mineraller ile sağlığa en faydalı meyve olarak gösterilmektedir

Altın Çiçek

İştahınızı azaltıp tokluk hissinizi desteklemeye,

Altın Çiçek

Bitkisel içeriği ile hızlı ve sağlıklı bir kilo kontrolüne,

Altın Çiçek

Bağırsak hareketlerinizi düzenlemeye,

Altın Çiçek

Vücudun yağ kaybını hızlandırmaya, Şekerinizi dengelemeye,

Altın Çiçek

İstediğiniz kiloya zahmetsizce ulaşmanıza katkı sağlayan kilo vermenize yardımcı bir üründür.

• ALTIN ÇİLEK kutuları 60 adet kapsül içerir.
• Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez kullanılmalıdır.
• Yemeklerden yaklaşık 1 saat önce bir miktar su ile alınmalıdır.
• Günde iki kez birer kapsül kullanılırsa yeterli olacaktır.

 Bu harika ve tüm içeriğiyle doğal olan AltınÇilek hapı katılımcılarımızdan

1 kişiye hediyemiz olacak..

Şartlarımız ise

1.Kampanyamızı blog,facebook ve twitterda duyurmanız ve facebook sayfamı beğenmeniz..

2.http://altincilekmarketim.com/ sitesini incelemeniz ve linkini profilinizde ve twitter(olanlar için)paylaşmanız

3.Son olarak duyuru linkleriniz,ad,soyad ve mailinizle yorum bırakmanız..

 Kargo değerli firmamıza aittir..Herkese bol şanslar..

Bu güzel ürünlere www.altincilekmarketim.com adresinden kapıda ödeme olanağı ile tüm kredi kartlarına 12 taksit imkanıyla ve Satış Noktalarından temin edebilirsiniz. Ayrıca %100 doğal bu ürünlerin satışı için bayilikte verilmektedir.
Daha ayrıntılı bilgi www.altincilekmarketim.com adresinde…

48 Yanıt to "ALTINÇİLEKMARKETİM İLE YAZA FORMDA GİRECEKSİNİZ(28MART-29 NİSAN)"

merhaba,bu ürünü denemeyi çok ama çok istiyorum,çok duydum ve merak ediyorum.
kampanyayı 1740 kişilik profilimde duyurdum;
http://www.facebook.com/profile.php?id=1605471239
http://altincilekmarketim.com/ linkini paylaştım.
kazanmayı nasıl istiyorum anlatamam,umarım şanslı olabilirim sevgiler..
açelya yılmaz
pretemagna@gmail.com

merhaba ;
siteyi inceledim ve paylaşım yaptım;
twitter sayfam;
http://twitter.com/#!/efsane78
face sayfamda paylaşımım;
http://www.facebook.com/selvi.efe
bloğumda paylaşımım;
http://efsane78.wordpress.com/2011/03/28/deniz-kayra-ile-altin-cilek-mucizesi/

şanslı olmayı diliyorum anneciğim için..

zeynep efe
zeynepefe78@gmail.com

Site linkini face de http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000903221353
ve tiwtter da kampanyanla beraber duyurdum.
http://twitter.com/#!/cangz33
face sayfalarını beğendim.
emine kılıç
emnklc@gmail.com

slm tüm şartlar tamamdır
facede paylaşdım

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000928463615
mehpare hergün kampanya

mehpare01@gmail.com
mehpare ölmesek

bu zamana kadar hayatta gördügüm en güzel kampanyadır bu😀
sitesine üyeyim efetubi adıyla duyurdum ürünüde kampanyanıda duyurdum herkese bol şans diliyorum umarım bu beni zayıflatır bağımlısı olup incelirim inşallah bana cıksın nolur ,:D
http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1909125096206#!/tubibayraktar

merhabalar,
şartlar tamamdır.
HÜMEYRA NAZLI ÖZYILMAZ
h_nazly@yahoo.com
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=588834709
tabii izleyicinizim, benim gibi ihtiyacı olan birine çıkar inşallah.

Merhaba,kampanyanız hayırlı olsun,
İzlemeye aldım http://www.facebook.com/yasmin.guner
Twitterde paylaştım http://twitter.com/#!/jasmin_tw
Facebookta paylaştım: http://www.facebook.com/pages/Firsat-Kosesi/174104839270496
Blogumda paylaştım:
http://firsatkosesi.blogspot.com/2011/03/altncilekmarketimden-hediyeler.html
Yasemin Güner yasemin411@hotmail.com
Kısmetse kazanmak çok istiyorum.Teşekkürler…

merhaba şartları yrine getirdimm http://www.facebook.com/profile.php?id=100000910758085 tweterde tmm http://twitter.com/yagmurvil
umarım şanslı olurum çok kilo aldım bunu denemeyi çok isityorum:((
vildan yanmaz vilmur@mynet.com

Merhaba Face sayfanızı beğendim Deniz hanım ayrıca Altınçilek internet sayfasını profilimde paylaştım ve kampanyanızı duyurdum. ( http://www.facebook.com/?sk=messages&ref=mb#!/profile.php?id=100001865840641 ) Fazla kilolar için ideal olan bu ürüne bande sahip olmak isterim…
Hanife Güleç
maskgulec@hotmail.com

slm tüm şartlar tamamdır
facede paylaşdım

http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000862459901
durdane ölmesek

durdane0110@gmail.com

tamamdır canım facete ve twitterda yayınladım annem çok istiyor bunu🙂 http://www.facebook.com/hnd.dgrmnc
https://twitter.com/#!/han_deli

hande değirmenci
handecom@hotmail.com

merhaba siteyi inceledim zaten bu ürünü çok merak ediyorum facete duyurdum http://www.facebook.com/profile.php?id=100000886550413

güler
guler35_35@hotmail.com

tum sartları yerıne getırdım duyuru lınkım http://www.facebook.com/profile.php?id=100002060092523
kardelen_kardeler@hotmail.com
kardelen kısmet

merhaba cnm tüm şartlar tamam
denemeyi çok isterim
http://www.facebook.com/profile.php?id=528858840
http://twitter.com/#!/parmakkurabiye
herkese bolşans
parmakkurabiye@gmail.com
nihan keçeci tali

merhaba şartlar tamamdır,http://www.facebook.com/pages/Denizkayra-Blog/186241021393188?sk=wall bloğunuzu beğendim
http://altincilekmarketim.com/ siteyi inceledim gayet güzel
kampanyanızıda duvarımda paylaştım
http://www.facebook.com/tnur3#!/
tefafuk_tuba@hotmail.com
Tuba Nur

Merhaba facebook sayfanıza Ayşenur EREK adıyla katıldım ve kampanyanızı facebookta paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=100001005316287 Siteyi inceledim ve linkini facebookta paylaştım.ayşenur erek ereknur@mynet.com

sartlar tamamdır inşallah kazanırım

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001691786605

tugba balci

tu–ba2006@hotmail.com

şartlarınızı yaptım profilimde yayınladım.inşallah doğru yapmışımdır

şartlarınızı yaptım inşallah ben kazanırım

mrb şartlar tamamdır
duyurumu yaptım
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100001719940096
estanya-3@hotmail.com
nilgül selman

merhaba duyurularımı yaptım
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001336828349

ayşegül sargın
eyuma-3@hotmail.com

tam benlik bir ürün fazla kilolarım için tüm şartlar tamamdır

http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=690894547

deniz ipek küçük

eniyimarka@gmail.com

SELAM TÜM ŞARTLAR TAMAMDIR FACE DE KAMPANYAYI DUYURDUM http://www.facebook.com/profile.php?id=829951519 feride ismailoğlu feride28@gmail.com

slm.tüm şartlar tamamdır.çekilişi ve sitenın linkini paylaştım:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001691797589

adem doğan
frezya29@hotmail.com

slm canım tüm şartlar tamamdır.çekilişi ve siteyı linkiyle beraber paylaştım.

http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com

slm.şartların hepsi tamamdır.çekilişi ve de siteyı linkiyle duyurdum:

http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000689793515

sezen nalbantol
zeytinarif2@hotmail.com

Canım tüm şartlar tamamdır.
Çekilişi ve siteyı linkiyle beraber paylaştım

http://www.facebook.com/profile.php?id=582925278
zehra ilkay suyabatmaz
canilkay68@hotmail.com

slm cnm;şartlar yerine getirildi facem deduyurudm kampanyanı linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Mart 2011
P S Ç P C C P
« Şub   Nis »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

%d blogcu bunu beğendi: