DENİZ KAYRA

HEDİYELİK SEÇ İLE 1 KİŞİYE ÇANTA VE TERLİK HEDİYE(12-27 NİSAN)

Posted on: 12 Nisan 2011

Hediyelik Seç.Com sitesinde birbirinden ilginç çok farklı el emeği göz nuru ürünleri bulabilirsiniz. Hediyem orijinal olsun diyorsanız sitemize bakmadan hediye almayın. Beğeneceğiniz pek çok ürünü uygun fiyata alabileceğiniz sitemizden bir kaç ürün….

Hediyemize gelecek olursak kampanyaya katılanlar arasından bir şanslı kişi aşağıda görülen terlik ve çantanın sahibi olacak:))

Şartlara gelince……..

1.Kampanyayı blog,facebook veya twitterde duyurun ve ad soyad ile beraber mail bırakın..

2.Hediyeliksec.com  sitesine üye olup bir ürüne yorum yapmanız
3.Facebook sayfamı beğenmeniz…

Herkese bol şans.Kargo değerli firmamıza aittir..

48 Yanıt to "HEDİYELİK SEÇ İLE 1 KİŞİYE ÇANTA VE TERLİK HEDİYE(12-27 NİSAN)"

Merhaba

Siteye üye oldum

Yorum yaptığım ürün
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/295/bebek-cercevesi

Kampanyayı facebook hesabımda duyurdum
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002178610906#!/profile.php?id=695529188

Neşe Yersiz
neseli23@gmail.com

yasemin yaşar tüm şartlar tamam üyeyim sayfaları önceden begenmişim
linkim
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_201901119820319#!/profile.php?id=1531916332
musyas@windowslive.com

şartlar tamam kampanyayı duyurdum siteye üye oldum.bir ürüne yorum yazdım http://www.hediyeliksec.com/asp/product/324/Cimbomlulara-Ozel facebook linkim http://www.facebook.com/profile.php?id=1747612905 rabiayilmaz41@hotmail.com RabiaYılmaz

merhaba siteye açelya yılmaz olarak pretemagna@gmail.com adresi ile üyeyim ve yorum yazdım;
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/601/CANTA-TERLIK
kampanyayı duyurdum;
http://www.facebook.com/profile.php?id=1605471239
gruba katıldım,umarım şanslı olurum sevgilerle..
açelya yılmaz pretemagna@gmail.com

merhaba şartlar tamam
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/579/YASTIK-Goblen-desenli siteye üye olup goblen yastığa yorum bıraktım
http://www.facebook.com/pages/Denizkayra-Blog/186241021393188 blog sayfanızı beğendim
kampanyayı http://twitter.com/#!/tefafuk duyurdum
tefafuk_tuba@hotmail.com
Tuba Nur

Kolay gelsin ben hem arte home store hem de meloş şapka çekilişiniz için yorum yapmıştım tüm şartları yerine getirerek fakat ikisinde de yorumlar kısmında ismimi göremiyorum bir problem mi var?

mrb şartlar tamamıdr facede beğenmıştım zaten 2.125 arkadasıma duyrudum

ısteye uyeydım zaten umarım kazanırım
leylaemirgokhan@hotmail.com
leyla akkuş
http://www.facebook.com/home.php#!/leylaemirgokhan

mrb cnm siteye elvinnihan adıyla üyeydim.
http://www.hediyeliksec.com/asp/show_stock.asp?product=VALKONBH-2002-CK3&productref=146 ürüne yorum yaptım
sayfana katıldım,hayırlı olsun:)
hediyeler çok şeker:) şansım bol olsun
http://www.facebook.com/profile.php?id=528858840
parmakkurabiye@gmail.com
nihan keçeci tali

mrb şartlar tmmdır siteye uye oldum facede paylastım sayfanızı begendim http://www.facebook.com/profile.php?id=656479779

filiz yumer teke

seksipisi@hotmail.com

slm cnm;siteye üye oldum yorum bıraktıgım ürün isE;http://www.hediyeliksec.com/asp/product/244/Ask-Fermani
kampanyanı facemde duyurudm linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

Merhaba;

** Kampanyayı facebook profilimde duyurdum.
** Hediyeliksec.com sitesine aynı e-mail adresimle üye oldum ve beğendiğim bir ürüne yorum bıraktım.
** Facebook sayfanızın üyesiyim.

http://www.hediyeliksec.com/asp/product/609/TERLIK-3
http://www.facebook.com/yokboyleask

Teşekkürler…
Meltem A.
yokboyleask@yahoo.com.tr

merhaba

şartlar tamam
yorum yaptığım ürün
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/42/PLAJ-SAPKASI
paylaşımlarım
http://www.facebook.com/hgk.burcu

ahu miras
ahu_ras@hotmail.com

merhaba çok cici şeyler bunlar kazanmayı çok isterim hiç böyle süslü bir terliğim olmadı
ilknur balcı adıyla siteye üye oldum
facebook sayfanı takip ediyoum bol şans diliyorum kendime
http://www.hediyeliksec.com/asp/show_stock.asp?product=sss1017&productref=603 bu ürüne yorum yaptım

http://www.facebook.com/?sk=messages&tid=1676575115010#!/profile.php?id=574513544

slm canım.tüm şartlar tamamdır.siteye uyeydım yorumum hediye olarak vereceğim çanta ve terliğe oldu:

http://www.hediyeliksec.com/asp/product/601/CANTA-TERLIK

sayfanı beğenmiştim.paylaşımım:

http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

suzan doğan
suzan7814@hotmail.com

http://www.hediyeliksec.com/asp/product/604/COK-AMACLI-SISE yorum yaptım beğendim herşey tamam cnm bende varım inş bana çıkar bol şans:)) hacerelci@mynet.com

slm siteye üye oldum
beğendiğim ürüne yorum yazdım
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/414/noel-hediye-cantasi
diğer şartlar yerine getirildi
blogumda paylaşdım
http://mehpare01-ayparcasi.blogspot.com/2011/04/hediyelik-sec-ile-1-kisiye-canta-ve.html

mehpare01@gmail.com
mehpare ölmesek

merhab şartlar tamamdır siteye arzu topaç olarak üyeyim
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/42/PLAJ-SAPKASI bu ürüne yorumu mu yaptım

http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100001672294495

arzu topaç
arzugulsar@hotmail.com

SELAM TÜM ŞARTLAR TAMAMDIR FACE DE KAMPANYAYI DUYURDUM http://www.facebook.com/profile.php?id=829951519 feride ismailoğlu feride28@gmail.com siteye üye olup 1 ürüne yorumda bıraktım http://www.hediyeliksec.com/asp/product/358/melek

merhaba facebookta beğnip yayınladım.
http://www.facebook.com/pages/Denizkayra-Blog/186241021393188
siteye emineyvs@gmail.com adıyla üye oldum.
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/238/Pembe-Cizgili-Yastik-35×35-cm- yorumda bulundum.
bol şans..
EMİNE YAVAŞ
emineyvs@gmail.com

selam ;
siteye zeynepefe78@gmail.com mail adresim ile üyeliğim mevcut;
ürün yorumu yaptım;
ve sayfamda etkinliği paylaştım;
http://www.facebook.com/zeynep.efe
bloğumda paylaştım;
http://efsane78.blogspot.com/2011/04/deniz-kayra-ile-hediyelik-sec.html
çok güzel hediyeler ,şanslı olmayı diliyorum..

zeynep efe
zeynepefe78@gmail.com

merhaba şartlar tmm:))http://www.hediyeliksec.com/asp/p_opinion.asp
facede paylaştımm http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100000910758085 vildan yanmaz vilmur@mynet.com

siteye üyeyim.
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/93/DEKORATIF-AYNA
linkteki ürüne yorum yazdım
kampanyayı bloğumda duyurdum
http://derinceece.blogspot.com/2011/04/hediyelik-sec-ile-1-kisiye-canta-ve.html
facebook sayfanda beğenim var.

ece kalaycıoğlu

slm kampanyan hayırlı olsun şarlar tmm hediyeleri çok beğendim çok istiyorum kazanmak siteye ve face katıldım reyhan dönmez adıyla kampanyayı blogumda yayınladım sevgilerimle

http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2011/04/hediyelik-sec-ile-1-kisiye-canta-ve.html

http://www.hediyeliksec.com/asp/product/616/TERLIK-9

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

siteye üye oldum face sayfana katıldım yorum linkim
http://www.hediyeliksec.com/asp/product/616/TERLIK-9
face de paylaştım
face linkim
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1119291518
fatma özdemir
fsonmez44@gmail.com

merhaba

siteye üyeyim yorum yapıp paylaştığım ürün :http://www.hediyeliksec.com/asp/product/229/Pembe-Islemeli-Yastik

facebook sayfanı beğenip kampanyanı facebook profilimde paylaştım : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001532691922

teşekkürler:)
Selma Onart
kmphippie@gmail.com

http://www.hediyeliksec.com/asp/product/566/HAVLU bu ürüne yorum yaptım
üye oldum kendi adımla
sayfayı beğendim

http://www.hediyeliksec.com/asp/product/136/Beverly-Hills-Polo-Club-Valiz-7041-Lacivert-Orta-Boy
bu ürüne yorum yaptım
adımla üye oldum
sayfayı beğendim

yazmayı unutmuşum kampanyayı duyurdum.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001701057662

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Nisan 2011
P S Ç P C C P
« Mar   May »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

%d blogcu bunu beğendi: