DENİZ KAYRA

CHİCCY KAMPANYA SONUCUMUZ

Posted on: 26 Haziran 2011

Kazananları tebrik eder bilgilerini denizz.kayra@gmail.com adresine beklerim.Arkadaşlar tatile çıkacağım için 2 gün içinde gelmeyen adresler yerine yeni çekiliş yapacağım 1 hafta içinde yollamak istiyorum hediyelerinizi iyi günlerde kullanın..

1.esra kol
2.zehra kulbilge
3. LEVENT US

4. asyahan

5. ahu

6.ayşegül yalçın

7. ibalci32

8. burcu özgönül

9. Berna KARACA

10. funda

11. Sude Naz

12. Nurcan Uyaver

13.nehir

14.yeliz

15.mariacansel

12 Yanıt to "CHİCCY KAMPANYA SONUCUMUZ"

bu ahu benmiyim inşallah beniimmm🙂

evet benmişim başka ahu yok 🙂
teşekkürler DENİZKAYRA🙂
teşekkürler CHİCCY🙂

cnm sensin şimdi mesaj atıyorum mailime gönderirmisin bilgilerini iyi günlerde kullan

bilgilerimi gönderdim çok sevindim, çok teşekkür ederim:))

ben de kazanmışım

Ben de kazandım çok teşekkürler.

chiccy kampanyası bi bana nasip olmadı yaa

tbrkler gene yokum offf

teşekkürler çok sevindim

burdaki levent benmiyim acaba😦

kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine😦

merhaba

bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten
size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim
iyi çalışmalar🙂

Bir Cevap Yazın

  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 takipçiye katılın

Haziran 2011
P S Ç P C C P
« May    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME

