DENİZ KAYRA

Archive for Aralık 23rd, 2010

>

Malzemeler:
1 su bardağı mercimek
2 su bardağı ince bulgur
1 demet maydanoz ,taze soğan
2 yemek kaşığı salça
1 adet kuru soğan
pul biber
karabiber
Yapılışı
1litre suda 1 su bardağı mercimeği suyunu çekene kadar pişirin ve üzerine ince bulguru ilave edip bekleyin.Diğer tarafta yeşillikleri doğrayın.Biraz sıvıyağa kuru soğan ve salçayıda ilave edin.Daha sonra mercimekli ve bulgurlu harcın içine dökün ve iyice karıştırın.Yeşillikler ve baharatlarıda ilave edin ve servis tabağına alın.
Afiyet olsun..

>Ben firmayı uzun süre inceledim ve gerçektem şaşırdım ürünler hem çok kaliteli hemde fiyatları çok uygun..Yani bütün bayanlara hitap ediyor.Beğendiğim ürünlerden sunmak istiyorum sizlere…

Kampanya sonunda bir izleyicim LOREAL KALP FAR SETİnin sahibi olacak..

Katılım şartlarına gelince….
                   1.Blogumu izlemeye alın ve Denizkayra Blog sayfama katılmanız.
                             2.Adana Kozmetik sayfasınız beğenmeniz ve arkadaşlarınıza önermeniz.
3.Blog, Facebook veya Twitter kampanyayı duyurmak

Son olarak linklerle birlikte isim soyisim ve mail adresinizle yorum bırakmak
KAMPANYAMIZ 30 ARALIK ta SON BULACAKTIR.
HERKESE BOL ŞANSLAR:))
kargo alıcıya aiittir(bu ürün için değer diye düşünüyorum)



  • DENİZ KAYRA: herkesi bekliyorum
  • ahu: merhaba bilekliğim dün geldi deniz hanım çok şık gerçekten size ve chiccy ekibine çok teşekkür ederim iyi çalışmalar :)
  • Kerman Ataş: kazananları kutlarım , kazanmayı çok istemiştim ama yokum yine :(

Kategoriler

Arşivler

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 31 aboneye katılın
Aralık 2010
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ARTMODEL

ELSE SİLVER

NEVRESİM DÜNYASI

NOVABAZAR

DEPPOCENTER

İZİWASH

ARTEHOME